Kerio در سرویس کریو کانکت امکان اشتراک حساب کاربری را ایجاد کرد

چه زمانی باید حساب کاربری خود را در Kerio Connect را محول سازید و چه زمانی باید به اشتراک بگذارید؟

kerio-conect-access

خرید Kerio Connect یک گزینه جدید به ارمغان آورده است که به دستیار شخصی یا همکار شما اجازه دسترسی به صندوق ورودی و تقویم شما را می دهد. دستیار شخصی شما باید قادر به ارسال ایمیل ها و تعیین قرار ملاقات ها داشته باشد.

ابتدا بیایید تفاوت های اساسی بین محول ساختن و به اشتراک گذاشتن را مرور کنیم:

محول ساختن حساب کاربری زمانی انجام می شود می خواهید شخصی تقویم کاری، ایمیل های و دعوتنامه های شما را مدیریت کند. این کار مانند سناریوی قدیمی رئیس و دستیار شخصی او می باشد. نماینده شما همیشه به دو پوشه خاص دسترسی خواهد داشت: Calendar و Inbox . (شما نمی تواند پوشه وظایف را محول کنید تنها می توانید آن را به اشتراک گذارید).

اگر شما بخواهید شخصی خاص تنها بتواند تقویم کاری یا پوشه های ایمیل شما را بخواند به این کار اشتراک گذاری پوشه یا Folder Sharing گفته می شود. شما انتخاب می کنید کدام پوشه را با دیگری به اشتراگ بگذارید. کاربر قادر به ارسال دعوت برای قرار ملاقات و یا پاسخ به ایمیل های از طرف شما نخواهد بود اما می تواند آنها را یاداوری کند و پیام های شما را بخواند.

اگر شما از اشتراک گذاری پوشه در نسخه های قبلی Kerio Connect استفاده کرده اید، با تفاوت های بین محول کردن حساب کاربری و به اشتراک گذاری فایل آشنا شوید و سرویسی ر انتخاب کنید که نیاز دارید.

یک نکته برای مدیرانی که از Kerio Connect استفاده می کنند

بعد از به روز رسانی کریو VPN خرید شده، سرور به همه کاربران به کلاینت های CalDAV اطلاع خواهد داد، از آنها درباره اینکه پوشه های به صورت اشتراکی، عمومی یا محول شده باید دیده شوند سوال می کند. اگر آنها تصمیم به کاهش این گزینه های اشتراک گذاری بگیرند، قادر خواهند بود با رفتن به Kerio Connect Client مجددا تقویم را اضافه کنند و تنظیمات خود در “Folders to sync” تغییر دهند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم پس از خرید کریو و خرید VPN  این تقویم های به اشتراک گذاشته شده را در تنظیمات Kerio Connect Client را پنهان کنید. تقویم ها در کلاینت های CalDAV قابل رویت نخواهند بود اما کاربر در صورت نیاز می تواند دوباره آنها را قابل مشاهده کند بدون اینکه مجددا از مالک تقویم درخواست کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online